mano che il chilometraggio

In questa sezione sarà possibile discutere di tematiche legate alla ricostruzione di Retrosi e delle aree terremotate. Informazioni, normative e progetti per la concreta rinascita del paese.
Banning

mano che il chilometraggio

Messaggioda Banning » 04/12/2019, 8:54

Stel je voor dat de veiligheidsmaatregelen die werden getroffen om je te beschermen - de fietspaden en de geavanceerde stopboxen niet werkten. Dat ook zij werden genegeerd door andere weggebruikers of op Nike Air Max Command Womens de verkeerde plaats Nike Roshe Run Womens waren waardoor fietsen gevaarlijker werd. Het klinkt toch niet leuk?

Maar fietsen is leuk. De afgelopen week heb ik elke dag gefietst omdat dit zonder twijfel de beste manier is om door Londen te reizen, vooral als het warm is. Het is koeler en betrouwbaarder dan het openbaar vervoer. Het houdt je fit en maakt je gelukkig. Maar het is niet altijd veilig en het kan ook veiliger zijn.

Vorige week werd er een protestrit gehouden door de London Cycling Campaign (LCC) naar aanleiding van de dood van twee fietsers. De rit was om de burgemeester en de lokale raden eraan te herinneren dat Londenaren die op drukke wegen fietsen, speciale ruimte nodig hebben om hen te beschermen tegen snel bewegend en zwaar motorverkeer.

Maar hebben fietsers in Londen die blauwe rijstroken al niet? Die fiets Superhighways? Ja dat Nike Cortez Damen doen ze. Maar het werkt niet. Een van die fietsers gedood door een vrachtwagen terwijl ze fietste over cyclus Superhighway 2 door Aldgate.

De LCC zegt: “Sinds de eerste ontwerpen voor Superhighway 2 naar voren zijn gebracht, hebben we de burgemeester herhaaldelijk verteld dat deze route - zogenaamd opgezet om meer Londenaren aan te moedigen om te fietsen - niet in de buurt komt van een veilige of comfortabele fietsroute .”

Op maandagochtend, slechts enkele dagen na de protestrit, werd een andere fietser vermoord. Een derde dood in drie weken. Opnieuw verpletterd door een vrachtwagen. Dit keer in Holborn op een straat die geen speciale ruimte heeft om te fietsen. Een andere fietsblogger beschrijft hoe dit mogelijk had kunnen worden vermeden als fietsen een nabijgelegen busbaan mochten gebruiken.

Gisteravond kwamen opnieuw Nike Free 5.0 Womens Londense fietsers bijeen om te protesteren tegen de omstandigheden waarin we moeten fietsen. Om de burgemeester en de Londense raden op te merken en te vragen: ‘hoeveel doden zullen er vallen voordat er iets wordt gedaan?’

LCC-topman Ashok Sinha zei: “Drie Londenaren zijn nu in drie weken gedood, allemaal op drukke wegen die geen speciale ruimte bieden om te fietsen.

“Burgemeester Boris Johnson moet snel en radicale stappen ondernemen om onze straten opnieuw in te richten om ze veilig en uitnodigend om te fietsen te maken. Het bewijs is duidelijk: als de burgemeester geen dringende actie onderneemt, zullen meer Londenaren onnodig sterven door onze stadsstraten te fietsen. "

We ontmoetten elkaar op Russell Square en fietsten langs de plaats van het incident. 2500 fietsers verenigd in het willen van veiligere wegen en om hun respect te betuigen aan de gedode fietser op maandag. Hipsters, de geklede lycra, die op ligfietsen of fietsen huren, iedereen verenigd door fietsen. Het maakte me trots om lid te zijn van de LCC en trots om te fietsen.

Eh, soms. Als ik het me herinner. Ik weet dat het me goed zal doen en het heeft geholpen mijn ITBS-problemen op te lossen, maar ik ben er heel sporadisch over. Ik Nike Air Max Command Damen doe mijn bilspieren, wat lunges, squats en enkels beenplanken. Maar niet zo vaak als ik zou moeten.
Iedereen die een goede afstandsloper wordt, ontwikkelt uiteindelijk zijn eigen mantra's en manieren om met ongemak tijdens training en racen om te gaan. Wat is van jou?

Voor een marathon schrijf ik soms 'dit is waar je wilt zijn' in mijn hand. Het herinnert me eraan dat ik iets doe dat ik leuk vind en dat ik heb voorbereid op (meestal) 16 weken. Ik herhaal ‘je goed voelen, je sterk voelen’ in mijn hoofd en gebruik positieve zelf-praat. Ik zeg dan tegen mezelf: 'nog een half uur te gaan', '20 minuten en je kunt stoppen', 'kom op, 2 mijl, je kunt dat op hakken doen en je draagt ??nooit hakken'.
Wat zijn je toptips voor marathon-nieuwkomers om die lange runs te doorstaan? Bij voorbaat dank, ga zo door! ??

Misschien ben ik het maar, Nike Air Max 270 Heren maar ik hou van lange runs. Ze zijn het onderdeel van de training waardoor ik het gevoel heb dat ik mijn doel bereik. Dus concentreer u op hoe ver u elke week bent gekomen naarmate de kilometerstand toeneemt.
Breng een aantal interessante, of op zijn minst verschillende, routes in kaart omdat je je na een paar weken zult vervelen. Laat een vriend je vergezellen op een deel van de weg of op een fiets om je te vermaken. Ik draag niet vaak een koptelefoon, maar als ik echt geen zin heb om die dag hard te lopen, neem ik mijn ipod en zet wat muziek op. Oh, en oefen wat je op de racedag gaat eten - snoepjes, gels, enz.

Torna a “Ricostruzione”